Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Αμφισσιώτικη υπόθεση ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθηνών


Η φωτογραφία είναι του Χρήστου Καβαλιώτη.
Για μια ακόμα φορά τα “χρυσά” παιδιά της Άμφισσας και της Φωκίδας διέπρεψαν στην καθιερωμένη διοργάνωση του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, που διεξάχθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία σήμερα 13 Νοεμβρίου.

Ο Χρήστος Καλλίας, αθλητής του ΑΟ Μυκόνου έκοψε πρώτος το νήμα στην κούρσα των 5 χιλιομέτρων, πραγματοποιώντας μάλιστα και ρεκόρ αγώνα με χρόνο 14 λεπτά και 49 δευτερόλεπτα. Ο 28χρονος δρομέας έγινε ο πρώτος που κατεβαίνει τα 15.00 από το 2006 οπότε και το αγώνισμα μπήκε στο πρόγραμμα της διοργάνωσης. Παράλληλα κατάφερε να κάνει δύο τις νίκες του, αφού ήταν πρώτος και πριν από ένα χρόνο.

Ο Κώστας Γκελαούζος, αθλητής του Παναθηναϊκού, αναδείχθηκε 2ος Έλληνας στο Μαραθώνιο και μάλιστα στη δεύτερη μόλις συμμετοχή του σε κούρσα μαραθωνίου και στην πρώτη του συμμετοχή στον Αυθεντικό Μαραθώνιο, μετά τις συνεχείς νίκες του τα προηγούμενα χρόνια στην κατηγορία των 10 χιλιομέτρων.
Στην προσωπική του σελίδα στο facebook ανέφερε: “Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητη μου κ. Χρήστο Παπαχρήστο για ολα αυτα που μου προσφέρει απλόχερα. Επισης θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, τους ανθρωπους που ειναι πραγματικά δίπλα μου και πιστεύουν σε εμενα ,τον σύλλογο μου και τους χορηγούς μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου